دستگاه حضور و غياب وِيژه مدارس


دستگاه حضور غیاب برای پیگیری و نظارت بر زمان شروع کار توسط کارمندان و توقف کار استفاده می شود. کارکنان می توانند زمان بندی خود را مدیریت کنند، ساعت ها کار خود را بررسی کرده و جریمه های خود را پیگیری کنند. مسلمأ پیگیری زمان تردد پرسنل موجب می شود تا مدیران هر مجموعه بتوانند میزان تعهد کارکنان را نسبت به کار خود بسنجند و سیاست های کاری خود را بر اساس تعداد روزهای کاری کارمندان پیاده کنند. این نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک به کارکنان این اجازه را می دهد که ساعات کار خود را از هر دستگاهی پیگیری کنند. مطالعات تحقیقاتی سال ۲۰۱۱ نشان دادهاند که %۶۰ سازمانها از زمانبندی اتوماتیک استفاده می کنند. با افزایش تعداد کلاس ها، تداخل بین کلاسها بیشتر شده و از جداپذیری آن ها کاسته می شود و نرخ شناسایی نسبت به تعداد کمتر کلاس ها، پایین میآید. هم چنین بسیاری از سیستم ها، به ویژه سیستم های مبتنی بر وب، ارزیابی هزینه خود را بر اساس تعداد کارکنان در نظر می گیرند. تفاوت در نسخه های مختلف نرم افزار تحت ویندوز به خروجی اکسل از گزارشات، تعداد پرسنل، تعداد ساعات کاری، اضافه کاری ها، شیفت ها، قوانین گروه های کاری و غیره مربوط می شود.

استفاده از این دوربین ها دشوار می باشد.

البته ما در این مقاله سعی داریم ویژگی ها و قابلیت های کامل ترین نسخه از نرم افزار تحت ویندوز را بررسی و عنوان کنیم. زیر سیستم گردش کار در نرم افزار تحت وب باید آنقدر جامع و کامل باشد تا موجب حذف کامل اپراتور حضور و غیاب شود. متاسفانه، هنوز هیچ گونه قانونی برای اعمال محدودیت در استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره وضع نشده است. استفاده از این دوربین ها دشوار می باشد. به منظور انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع دستگاه حضور غیاب، بهتر است شناخت کافی از محیط، دستگاه، انواع مدل ها و کارایی هر یک صورت بگیرد و یک سری نکات ضروری رعایت شود. ابتدا باید اشیا را به صورت آنی تشخیص دهید و سپس باید زمانی که این اشیا وارد فریم شده و یا از آن خارج میشوند را ثبت کنید. هرچند که در ابتدا استفاده می شده و افراد می توانستند حتی با عکس صاحب گوشی، قفل گوشی اش را باز کنند. ین دستگاه از جدیدترین سنسور اثرانگشت روز دنیا در بهره می برد سر.. دستگاه حضور و غیاب سوپریما Suprema FaceStation2 ظرفیت حافظه بالایی را برای مدیریت بیشترین تعداد کاربران در کلاس خود ارائه می نماید.

آیا داده های مرتبط با ساعت حضور و غیاب پرسنل در برابر فقدان ها یا خرابکاری های احتمالی امنیت دارند؟ بنابراین می توان با اتصال دستگاه به سیستمی مناسب، تردد پرسنل را به صورت آنلاین مشاهده کرد. صورت انسان ها از نژادها و اقوام مختلف دارای مشخصه های انعکاسی مختلفی است. دستگاه اسکنر اثر انگشت همستر با سنسور ضد خش و ضد خرابکاری و جعل با بهترین طراحی و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی سیستم های Biometric ساخت شرکت NITGEN کره جنوبی است. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی MD14 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد. نرم افزارهای حضور و غیاب در سه نوع نرم افزار تحت ویندوز، تحت وب و اپلیکیشن اندروید وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارند. با وجود اینکه تشخیص چهره مرئی و مادون قرمز بر مبنای الگوریتم های مشابه عمل می کنند، امتزاج تصاویر حرارتی و مرئی روش قابل رشد و ترقی است که موجب بهبود کارآیی می¬شود. Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. سنسورهای نوری دارای معایبی نظیر عدم شناسایی اثر انگشت تقلبی، عدم امکان شناسایی اثر انگشت های خیس، چرب، جوهری، کثیف مقاله و آلوده هستند که این معایب در سنسور های پلیمری بر طرف شده است. برای ثبت ساعت حضور و غیاب از روی اثر انگشت، مراقب باشید که انگشتتان تمیز باشد، هیچ گونه آلودگی یا اثر شیمیایی روی انگشت تان نباشد.



  1. 10 Aug 2017


  2. مجهز به پردازنده 2 هسته ای 4 گیگا هرتز


  3. قابلیت شناسایی افراد از طریق چهره، کارت مایفر و کد


  4. مدیریت پرداختها و قابلیت یکپارچهسازی


  5. فونت های موردنیاز


امیدواریم که با خواندن این مطلب انتخاب برای شما آسان تر گردد تا بتوانید بهترین گزینه جهت خرید دستگاه حضور غیاب را انتخاب کنید و خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد. دستگاه حضور غیاب کمک می کند تا کنترل هزینه های نیروی کار از طریق کاهش پرداخت حقوق اضافی، برای زمانی که کارکنان کاری انجام نمی دهند، ممکن گردد. اکنون نوبت نصب درایور مربوط به دستگاه خریداری شده است که می توانید درایور آن را از طریق این صفحه دریافت کنید. همان صفحهای که در واقع آخرین شانس شما برای بازگشت از راهاندازی ویندوز هلو است. نکته مهم : برای نصب و استفاده از قابلیت های نسخه تحت ویندوز نرم افزار حضور و غیاب حتما باید دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب (از جمله تشخیص چهره، اثر انگشتی و یا حتی کارتی) تهیه شود.


برچسب ها: دستگاه حضور و غیاب , حضور و غیاب , کنترل تردد ,
[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 9 بهمن 1398 ] [ 11:01 ] [ طراح دستگاه ها ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر