نقد و بررسی ، مشخصات و قیمت دستگاه حضور غیاب فراافزار مدل Fara Af 390w


اما دسته سوم راکه کارشناسان امنیت تشکیل میدهند به این دلیل به دنباله کد ست گاه حضور و غیاب هستند که بتوانند آسیب پذیری هایس یست م را شناسایی کرده ودرنهایت جل و یا ین نقاط ضعف رابگیرند . در قدیم بیشتر مشتریان از کارتهای بارکد ی و بعد RFID استفاده می کردند.ولی به دلایلی ضعف امنیتی به مرور زمان از این دستگاه کم استفاده می شود یکی از این موارد استفاده پرسنلاز کارت هم دیگر می باشد. برای انجام این کار می توانید عبارت what is my ip را در مرور گر خود سرچ کنید.در صورت وجود reply می توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی نسبت به باز کردن دستگاه اقدم کنید. پشتیبانی برای کاربرانی که نرم افزار را خریداری کرده اند به مدت یک سال رایگان می باشد. با سلام امکان ثبت چند کارمند در نسخه رایگان نرم افزار وجود دارد؟ دستگاه حضور غیاب برای ثبت ورود و خروج افراد استفاده میشود.

کارت ساعت زنی

لذا ما در این مطلب قصد داریم کارایی دستگاه حضورغیاب ویژگی هایی که این دستگاه دارد و همچنین خرید دستگاه و چگونگی تولید آن توسط شرکت ما را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. تا با خاطری آسوده اطلاعات ارزشمند خود را در آن نرم افزار قرار دهید. این فناوری میتواند اثر انگشت انگشتان خشک، انگشت کثیف، انگشت مرطوب و انگشتهای زخمی را بگیرد و تصاویر با کیفیت بالا تولید کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت توسعه فناوری دینگ می باشد. نرم افزار حضور و غیاب اکسیر به دو بخش تحت ویندوز و تحت وب تقسیم بندی می گردد. همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، انعطاف پذیری نرم افزار حضور غیاب تحت وب بسیار بالاست و می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مختلف و متفاوت شما باشد. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه محاسبه نمایند. تبریز در دوران بنیامیه به محل فعلی منتقل میشود و به بهای نابودی اصطخر - پایتخت قدیمی فارس - رونق میگیرد.

امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. این دستگاه دارای استحکام فوق العاده در برابر ضربه های فیزیکی و شوک الکتریکی است. ابعاد دستگاه مناسب و کوچک و صافی سطح دستگاه ایده آل بوده و کیفیت بدنه فوق العاده است. دستگاه حضور و غیاب مدل ZK UF100 دستگاه کنترل تردد ZK از سنسوری فوق العاده قوی و حساس برای تشخیص اثر انگشت پرسنل برخوردار است و قادر است چهره افراد را با سرعتی بالا (زیر 1 ثانیه) شناسایی کند. از این سیستم میتوان برای شناسایی افراد از طریق شبکه و از راه دور در برنامه های مورد نظر استفاده کرد . با یک سیستم حضور و غیاب، کارکنان می توانند در پایان هر ماه ترددهای ورود و خروج خود را ببینند. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. بخصوص شرکتهای تولیدی که در شهرکهای صنعتی حومه شهرهای بزرگ قرار داشته و رسیدن به آنها خود یک مسافرت است.

  • چگونه یک مقاله خوب در سایت قرار دهیم؟
  • دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل منبع
  • اتلاف زمان
  • امکان ثبت 50000 تردد
  • نرم افزار حضور و غیاب
  • سازمان امداد و نجات هلال احمر استان تهران
  • مجهز به پردازنده 2 هسته ای 4 گیگا هرتز

سيستم هاي بيومتريك همواره به روش هاي مختلف مورد هجوم قرار مي گيرند. خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. البته محدودیت ظرفیت ذخیره ماژول تشخیص چهره را نیز در نظر داشته باشید. البته به ازای هر پرسنل نیز باید یک کارت تهیه شود که شامل هزینه جداگانه ای می باشد. البته استفاده از نسخه کرک شده ویژوال استدیو بلا مانع است. یا آیا قیمت آن منصفانه است یا خیر؟ اثر انگشت از قديميترين روش هاي تشخيص هويت است كه با پيشرفت تكنولوژي به تنوع آن افزوده شده است. لذا بايد روشي به كار گرفته شود تا از ميان اين حالات ، اثر انگشت زنده و واقعي را تشخيص دهد. 6- پیاده سازی بر مبنای ایده Tiny Application و اجرای عملیات سیستم از طریق Store Procedureها که باعث شده که با وجود محاسبات بسیار سنگین (بیش از 900 Query در برخی حالات) سیستم به راحتی تحت وب کار کند. مهمترین ویژگی این سیستم حضوروغیاب تفکیک ورود وخروج متناسب با جهت عبور کارت از کارتخوان میباشد.


برچسب ها: دستگاه حضور و غیاب , حضور و غیاب , کنترل تردد ,
[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 9 بهمن 1398 ] [ 12:14 ] [ طراح دستگاه ها ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر