تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره


گروه طلای نرم جهت مکانیزاسیون و مدیریت مدارس نرم افزاری تحت عنوان پکیج نرم افزاری جامع هوشمند مدارس توانا را ارائه نموده است. سری نرم افزاری سفارشی دارای سه ماه پشتیبانی آموزشی و دو سال پشتیبانی نرم افزاری است. این سیستم هیچ گونه خطا و یا باگ نرم افزاری ندارد و به هنگام کارت زنی ها در وجه انبوه نیز به هیچ عنوان دچار وقفه و یا هنگ نرم افزاری نمی شود. از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر می نماید. مدیران مدارس می توانند حضور و غیاب هوشمند خود را با خیالی آسوده به اتوماسیون جامع حضور و غیاب توانا بسپارند. برنامه UNIS-B PLUS جهت استفاده مدیران و برنامه V-CARD برای استفاده دیگر کاربران طراحی شده است. یکی دیگر از مشکلات موجود که منجر به نارضایتی مدیران شده عدم ارسال برخی از sms ها از طریق پانل می باشد که شاید امکان دسترسی و بررسی sms های ارسالی را به کاربران نمی دهد.

ساعت کارت زنی

سپس دستگاه با استفاده از اطلاعاتی که در حافظه خود دارد، اثر انگشت افراد را شناسایی می کند. بطورکلی اگر بخواهیم نقاط آسیب پذیر و مستعد ه کشد ندر سیستمهای اثر انگشتر ابا زگ و کنیم اولین نقطه را میتوان خودکار بردان ست که اثر ان گشت او ه ک شود . در صورت قطع شدن برق، دستگاههای حضور و غیاب توسط یک دستور در نرم افزار سیستم و بنا به درخواست مشتری، درب ورودی را قفل یا باز نگه می دارند. در حالت رومیزی، نرم افزار کارمند کنترل به محض روشن شدن سیستم، اقدام به ارسال اطلاعاتی مش کند که نشان می دهد کارمند مذکور در جای خود قرار گرفته و به سیستم لاگین شده است. سیستم و نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه زمان های مرخصی را مدیریت می کند؟ با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره، كارت يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتي قرار دهيد. بعضی از دستگاههای بيولوژيكی چندين ثانيه زمان برای فرآيند تشخيص اثر انگشت نياز دارند، كه اين زمان منجر به ايجاد صفهای طولانی كارمندانی كه قصد ورود به شركت را دارند، می شود.

  • نرم افزار اندروید گوشی اولیاء
  • شرکت علم و صنعت | امکان ارائه گزارش دقیق در هر زمان
  • گزارش گیری آفلاین و غیر لحظه ای (معمولا در انتهای ماه)
  • تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب

برای آشنایی بیشتر مشتری با نحوه ی کار کتابخانه روبینا، یک پایگاه داده ساده به پروژه افزوده شده تا کاربر بتواند لیست افراد حاضر در پایگاه داده را مشاهده و در صورت نیاز آن را ویرایش کند. بنابراین چنانچه برای ورود وخروج افراد از شناسه های آر اف آی دی استفاده شودوسیستم آر اف آی دی باسیستم حقوق ودستمزدیکپارچه شده باشد،می توان ادعا کردکه داده ها بدون هیچ گونه دخل وتصرف واشتباهی درمحاسبه حقوق ودستمزدمورداستفاده قرارگرفته است. این دستگاه ها وظیفه ثبت ساعات ورود وخروج کارمندان و همچنین ماموریت و مرخصی رابرعهده دارند . دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه با لیست ثبت ساعات کارمندان ادغام می شوند؟ در زمانهای گذشته اثر انگشت تنها در زمینه جرم کاربرد داشته، اما با پیشرفت تکنولوژی ، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. دستگاه حضور و غياب و کنترل دسترسی تشخيص چهره نیتجن اینو ببین جدید ترین تکنولوژی تشخیص چهره را در بالاترین سطح عملکرد در ثبت اثر انگشت وچهره را دارا می باشد.

علاوه بر این، دستگاه در خصوص حافظه تردد ها هیچ محدودیتی ندارد و می توان بیش از یک میلیون تردد را درحافطه خود ذخیره نماید. نیز به موبایل والدین ارسال نماید. پس از این امر، نرم افزار حضور و غیاب به طور خودکار اقدام به ارسال گزارش به سوی سرور مرکزی برنامه می نماید. همچنین با نصب اپلیکیشن انروید مدرسه بر روی گوشی والدین آنها می توانند گزارش حضور و غیاب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشی خود مشاهده نمایند. زمانی که دوربین مدار بسته تصاویر افراد را با پایگاه داده مقایسه می کند و تصویر فرد مورد نظر در دوربین نمی باشد به گوشی شما هشدار هایی ارسال می کند. NBioAccessT9 با تشخیص اثر انگشت جعلی توانسته از لحاظ امنیت جایگاه خوبی را فراهم آورد و قابلیت تشخیص چهره برای کاربرد های حضور و غیاب و نیز کنترل دسترسی به ویژگی های این محصول می افزاید. بردارهای ویژه ماتریس، بیان کننده توزیع جبری ماتریس وثابتهای هندسی بوده و میتواند برای استخراج ویژگی از تصویر بکاربرده شود. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد.


برچسب ها: دستگاه حضور و غیاب , حضور و غیاب , کنترل تردد ,
[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 9 بهمن 1398 ] [ 12:37 ] [ طراح دستگاه ها ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر